- " kyllä mä olen sitä mieltä, että äitiys tai kotona oleminen yleensä, on mua tyhmentänyt."

- " no, pitäsköhän sun vaikka seurata sitten enemmän lehtiä? Tai jotain?"

- " no, mähän luen lehtiä. Hesaria, me naisia, seiskaa, annaa ja kaikkii muitakin"

- " just. No, mites ois ihan vaikka hesaristakin ne talousuutiset?"

- " ei mua kiinnosta mitkään talousuutiset. Ei siis vois vähempää kiinnostaa"

- " lukisit edes ne otsikot"

- " ei kiinnosta. Tiedän, että jos luen jotain, mikä ei kiinnosta, se ei myöskään jää mun päähän"

-" muminaa, hymistelyä, kulmien kurtistelua "

Keskustelu on päättynyt.

Edellä oleva keskustelu käytiin siis miehen ja minun välilläni.....eikä totisesti ollut ensimmäinen kerta. Nyt tässä sitten jäin miettimään, että olenko täysin yhteiskuntakelvoton junttura, koska en ole hitusen häivääkään kiinnostunut mistään talousasioista. Onko kurssit nousussa tai laskussa? Siis aivan sama mulle.
Meillä kun tuo mies on se, joka niistä jotain ymmärtää. Niin ja sitä ne myös kiinnostaa.

Pitäiskö tässä nyt väkisin sitten yrittää kiinnostua jostain, mikä ei nyt vaan kiinnosta. Olisinko sen jälkeen vähemmän juntempi junttura?