Vihdoinkin sain kuvattua nämä asiat mitä olitte pyytäneet. Elikäs pyyntöinä oli seuraavanlaisia jutskia;

- levy, jota tykkään kuunnella ( tätä en ole kuvannut, koska en oikeesti kuuntele mitään levyjä)
- viimeisin sisustushankinta
- jääkaapin sisältö
- meidän keittiö
- pyykkikorin sisältö
- jotain, mitä mulla on ollut lapsuudesta asti
- jotain mun itse tekemää
- mun varpaat
     
 eli tämä tv-taso on viimeisin sisustushankintani. Taso siis jatkuu kuvassa vielä vasemmalle päin ja tv on siellä ( jos joku ihmettelee, kun tv:tä ei näy lainkaaan)
1891587.jpg


jääkaapin sisältö. Sitä ei varmasti tarvitse sen kummemmin esitellä ja selitellä
1891582.jpg

tässä meidän keittiö
1891573.jpg
1891579.jpg

pyykkikori. Mielenkiintoinen sisältö sinänsä, mutta johtuu siitä, että ei ole meillä pyykki käytössä vaan muutossa heitin sinne vaan kaikkea tavaraa ja sinne ne on jääny:)
1891598.jpg

tämä nallukka ollut minulla lapsesta asti. Sain sen kun olin vuoden vanha ja nyt se on tytön huoneessa, täysin läsähtäneenä ja osittain ilman täytettä. Vanha ja tunnearvoa täynnä
1891593.jpg

tässä jotain itse tehtyä. ou jee, onpas erikoinen:)
1891603.jpg

ja viimeisenä mun varpaat
1891566.jpg