Jo se, että tietokone hajoaa on rasittavaa, mutta kun sen mukana häviää tuhat kunta valokuvaa, on katastrofin ainekset ilmassa. Se tietokone oli vanha paska ja ansaitsikin jo hajota, mutta ne valokuvat...........mä haluuun ne takasin. Kaikki synnytyskuvat, lasten lapsuuskuvat, matkakuvat. VOI KYYNEL:(Vielä en ole kuitenkaan täysin heittänyt kirvestä kaivoon enkä pitänyt hautajaisia kuville, koska eräs ihana ystävämme otti sen vanhan, epäkunnossa olevan kakkiaisen mukaansa ja lupasi tehdä parhaansa, jotta saisi kuvat pelastettua. Maksan itseni vaikka kipeäksi, jotta joku mulle ne kuvat sieltä jotenkin saa poimittua.

Joo, tiedän, juntti mikä juntti, kun olen säilyttänyt kuvia vain koneella. Kerran niitä yritin siirtää muistitikulle, mutta kun en osannut niin jätin homman siihen.  Mut mua ei kyllä kauheesti lohduta tietää, että mitä ois pitänyt tehdä........lupaan vaan, että tästä edes kaikki kuvat siirretään koneen lisäksi myös levylle ( onneksi edes osa tytön synnytys- sekä vauvakuvista on joskus konsanaan siirretty cd:lle niin on edes jotain tallessa). Mut nyt vaan toivotaan parasta, että maailmassa on joku luomakunnan näppärin tyyppi, joka taikoo ne kuvat mulle sieltä hetkessä:)