Siis taas on viikonloppu, mä en kestä ajankulua. Viimeisessä postauksessani käsittelin juuri edellistä vkoloppua ja nyt on taas jo seuraava edessä. Ja kohta tyttö menee kouluun ja mä jään eläkkeelle ja tuun vanhaksi ja ryppyiseksi ja tylsäksi ja lihavaksi ja .............apua!!! En halua!!!

Itse olen kauhean kova suunnittelemaan asioita vaikka kuinka pitkälle ajassa eteenpäin. On kivaa, kun on jotain mitä odottaa. Oli se sitten mökkireissu tai juhlintaa, leffassa käymistä tai ystävällä kyläilyä, mutta kuitenkin jotain pitää olla kalenterissa sovittuna, aina , muuten olen ihan hukassa !! Vähänkö olen outo??? Miksei sitä voi vain nauttia siitä hetkestä joka nyt on vaan aina pitää odottaa jotain mikä on vasta jossain jonkun ajan päästä. Ihan sama oli, kun olin töissä ( siis ennen äippälomaa ), maanantain aloitin aina toteamalla, että voi kun ois jo perjantai!! Ikään kuin koko viikko akselilla ma-to haihtui ilmaan, kun vaan aina toivoi, että äkkiä olisi loppuviikko.....typerää......mutta luulen, että aika moni muukin tekee samaa!! Pitäisi oppia nauttimaan ihan vaikka niistä maanantaistakin.

Nyt sitä odottelee kesää alkavaksi, sit oiskin kiva kun joulu jo tulisi. Tällä hetkellä odotan, että mies tuo mulle pizzaa ja sen syömistä vasta odotankin!!!

Hyvää viikonloppua:)