Taas on yksi päivä purkissa ja mitä olen saanut aikaiseksi.........hm.......en niin sitten mitään. Mihin se aika katoaa, juurihan oli aamu ja nyt jo pitäisi mennä takaisin nukkumaan. Mies kuorsaa sohvalla ja koira lattialla........että mä en kestä tota ääntä, tärisee koko kämppä. Muutenkin tuo miehen kloppi on tällä hetkellä niiiiiiiiiin epäsuosiossa mun silmissä, ärsyttää kaikki mitä ikinä tekeekään. Oli viikonloppuna uuden työyhteisönsä kanssa kallistamassa kuppia ja ilmeisesti unohti, että kotona perhe odottaa. Oli sitten päättänyt lähteä esimiehensä luokse jatkoille ja tuli kotiin klo 07 lauantaiaamuna, istuttiin siinä vaiheessa tytön kanssa aamupuuroa syömässä kun isi tuli kotiin......silloin teki mieli sitoa se palleistansa parvekkeen kaiteeseen kiinni ja antaa olla siinä pari viikkoa!!!!!! Nyt ollaan aika nöyrää poikaa....

Ehkä mä olen jo vähän leppynyt ( miehenhän ei tarvitse sitä tietää), mutta kovasti yritän esittää loukkantunutta, vihaista, surullista ja välinpitämätöntä ennen kaikkea. Luulen, että olen kuin olenkin onnistunut siinä kohtuullisen hyvin........seuraillaan mihin tilanne kehittyy

Nyt kuitenkin, hyvää yötä ja kauniita unia