Voi ihanuus ja autuus. Olin eilen aromaterapiassa ensimmäistä kertaa koskaan. Voi sitä rentoutumisen määrää ja hermojen lepuuttamista. Kylmät väreet valtasivat kehoni, vaivuin horrokseen. Hämärä huone, muutama tuikku ikkunalaudalla ja rauhallinen musiikki taustalla. Suosittelen lämpimästi.

Eilen juttelin ystäväni kanssa, joka yritti suostutella minua mukaan pilatekseen. Osittain kiinnostuinkin asiasta, mutta hinta on aika kova ja sen takia nyt vähän vielä mietin asiaa. Olikohan se 150e/10kertaa vai 15 kertaa, en nyt muista. Siis eihän se yksi tunti sinänsä ole kallis, mutta kun kerralla maksaa 150e ja kotihoidontuella olen, niin sehän on puolet koko kuukausituloistani. Kiinnostusta kyllä olisi.

Muutenkin olen tässä miettinyt, jos kehittelisi itselleen jonkin harrastuksen. Miehellä kun on koris ja golf niin joku juttu täytyisi nyt itsekin kekata. Joku liikuntajuttu olisi kiva. Muttakun olen vaan niin huono/arkajalka, menemään mihinkään yksin. Tämä tarvitsee kaverin mukaan. Kuntosalikin ois aika jees, MUTTA haluaisin löytää sellaisen rauhaisan salin, mikä EI vilise mitään kehonrakentajia tai himotreenaajia. Sellainen sali, joka passaisi tällaiselle puolikuntoiselle äiti-ihmiselle, joka ei ole hyvässä kunnossa mutta ei huonossakaan. Saisi rauhassa nostella niitä 1kg painoisia puntteja, tehdä 2 punnerrusta ja 5 vatsalihasta. Siitä se sitten lähtis:)))