Välillä sitä miettii, että mitä sitä oikeastaan haluaa. Mitenköhän tän nyt sit vielä pukisi sanoiksi?! Ja vielä niin, että joku siitä jotain ymmärtäisi. Hmm.....

No yritetään.

Eli kyse on ihan siitä, kun toisena päivänä haluaa toista ja jo seuraavana jotain ihan muuta. Esim. tänään havahduin siihen, että tuijotin erään naisen raskausmahaa kauheella kateudella. Toivoin itselleni sellaista nytheti tähän hetkeen. Haluan takaisin vauvamahani. Nyt illalla olen jo toista mieltä siitä ja olen onnellinen ettei mulla ole mahaa tässä tiellä, hidastamassa kaikkea liikkumista.

Sit mulla on hetkittäin ihan vauvakuume, ei mahakuume vaan pikkuvauvakuume. Sinänsä outoa, koska mun oma VAUVANI on just tasan sen 2,5kk eli suht vauva vielä.

Yhtenä päivänä mietin, että onpa kiva sitten taas muutaman vuoden päästä, palata työelämään. Jutella aikuisten juttuja ja sen sellaista. Toisena päivänä taas ahdistun ja kiukustun, kun mietin, että joskus sitä on palattava työelämään. Ei kiinnostas pätkääkään. Hyi helvetti!

Ota tästä nyt sit selvää. Mitäköhän mä oikeesti loppupeleissä haluan?