Oltiin lauantaina miehen kanssa viihteellä. Niiiiiiin pitkästä aikaa. Oli erään ystävämme 30v. kekkerit. Juhlat olivat hienot ja kosteat. Paljonpaljon kutsuttuja ihmisiä, paljon sellasia "known from seiskapäivää" tyyppejä ja paljon sellasia taviksii niin kuin mä:)

Lähdettiin liikenteeseen vasta kympin maissa, joten ehdin tissittää jätkän hyvin ennen kuin painui nukkumaan. Oli paljon kivempaa lähteä liikkeelle tissit tyhjinä ja ne sai rauhassa kasvatella varastojaan ihan aamuun asti. Aamulla herätessäni, olin lypsyn tarpeessa. Meijerini, melonit tai whatever, olivat kovasti täynnä. Pelkästään jo pieni hipaisukin sai aikaan sen, että sieltä lävähti kunnon suihkaus joka suuntaan. Ylös-alas-oikeelle ja vasuriinkin tais lähtee jokunen tippa.

Nyt oon sit nuhassa. Nenän alusta ruvella, silmät turpeessa, pää täynnä räkää. Väsymystäkin vielä. Voi mokomaa, mutta itepähän läksin. Ja mikä kamalinta, ens vkonloppuna mun tarttee taas lähtee baariin. On mun ystävän polttarit.

Todettiin miehen kanssa, että toi baarielämä on vaan niin nähty. Samaa viinanlipitystä se on vuodesta toiseen. Ei jotenkin nappaa enää. Paljon kivempaa ois vaikka käydä kaksin leffassa ja syömässä, sit pari lasia viiniä ja kotiin nukkumaan. Kun tulee aikasin kotiin, ei tartte jonottaa taksia kolmee tuntia eikä seuraavana päivänä ole oloa, kuin joku ois ajanu autolla yli.

.......olipa tyhmä postaus, ihan sama.........en jaksa nyt näillä räkäaivoilla muutakaan....