Ennen Joulua olin hyvien tyttöystävieni kanssa pikkujoulua viettämässä ruokailun merkeissä. Illan edetessä, keskustelu kääntyi aiheeseen; vapaa suhde. Yksi ystävistäni selitti suu vaahdossa, kuinka hänen eräässä kaveriporukassaan on ihmisillä vapaat suhteet ja siellä hässitään ristiin rastiin muiden poika/tyttöystävien kanssa. Välillä ollaan kolmisin, ehkä jopa nelisinkin. Ja kaikki on silti hyvissä väleissä toistensa kanssa ja kaverisuhteet toimii kuin ennenkin ja kaikilla on niin mukavaa. Hässitään sikinsokin ristiinrastiin kaikkien kanssa erikseen ja yhdessä, silti ollaan hyviä kavereita kaikki keskenään. WHAT? Ei ymmärrä. Ja ystäväni oli aivan tohkeissaan tätä kertoessaan, painotti kuitenkin, että itse ei siihen ryhtyisi, mutta on vaan niin siistiä, kun jotkut pystyy noin tekemään. Just.

Jokukin oli kuulema sitten sopinut miehensä kanssa tai siis mies oli ehdottanut, että eukko saa hässiä ketä tahansa, mutta tämä mies itse ei meinaa muihin koskea. No, eukko oli kerran käynyt duunikaveriaan vääntämässä ja nyt sen väännön jälkeen, pariskunnan oma seksielämä on mitä mahtavinta. Just. Hienoa että joillain toimii noin.

Mä en vaan tajuu, että mitä hienoa siinä olisi, jos mun mieheni kävisi kuksauttamassa jotain mun hyvää ystävääni ja mä sitten vaikka tämän ystäväni miehen kanssa kiksauttaisin hyvät olot itselleni. Sitten seuraavalla viikolla mennään kaikki kivasti ulos syömään kuin mitään ei ois tapahtunutkaan. Ei mee mun kaaliin. Jos tarttee toista seksipartneria itselleen niin tartteko sit seurustella kenenkään kanssa vakituiseen. No toinen tykkää isästä ja toinen äidistä, kait meitä sit vaan on niin moneen junaan, että kaikki on mahdollista.

Mä en vaan tajuu, mut ehkä mun ei tarttekaan.........