Viime yönä tuli sellanen fiilis, et nyt tarttis saada toi ukko nukkumaan yöt läpeensä. Kun se vieläkin heräilee pari-kolme kertaa yössä ja vaatii aina sen tissin, jotta jatkaa uniaan. Jos heräilyjä olisi tasan se yksi yössä niin kestäisin sen ihan mainiosti, mutta kun tätä kahdella-viidellä herätyksellä menoa on nyt jatkunut 7kk niin enää en oikein jaksas.

No yöllä sit, kun ukko heräs joskus puol kahden maissa, ajattelin, että nyt tai ei koskaan, enpäs anna tissiä vaan koitan saada hiljaseksi tutilla ja hyssyttelyllä. 01.45 jätkä siis heräsi ja 03.30 katsoin vielä kelloa. Nuokuin pinnasängyn reunalla ja joka kerta, kun vaikutti siltä, että äijä on vaipunut uneen, hipsin itse takaisin sänkyyn ja noin kolmen minuutin kuluttua ukko räväytti itkun valloilleen. Ihan oikeesti, mun hermot oli todella koetuksella. Mies manaa vieressä ja heittää ilmaan sellasia kommentteja, että meinasin vetää siltä nenäkarvat irti.  Voi jeesus, mikä pöllö. No, sit joskus kolmen maissa mies painui alakertaan sohvalle, kun ei kestänyt enää itkun kuuntelua  ja mä sit jäin poikaa hyssyttelemään. Jossain kohtaa mulla ei sit enää hermo venyny milliäkään, tein sen mitä ei todellakaan ois kannattanut kahden tunnin hyssyttelyn jälkeen tehdä, annoin tissiä. Poika hiljeni ja kaikki jatkoivat vihdoin uniaan. Mua niin harmittaa, että sorruin imetykseen, mutta mä olin aivan loppu. Poika söi ja minä itkin. Kyyneleet virtasivat poskia pitkin. Väsymyksen kourissa, podin järkyttävää morkkista. Miten voin puhua niin rumasti omalle lapselleni? Ne sanat mitä yöllä käytin...huhhuh...miten edes sain ne ulos suustani?! Tunsin itseni maailman huonoimmaksi äidiksi juuri sillä hetkellä. Paska-ääliö-idiootti. Miten voi olla niin kylmä omalle pienelleen, sille ketä rakastaa maailmassa eniten.

Nyt on onneksi jo parempi mieli ja anteeksi olen pojalta monta kertaa pyytänyt. Eihän tuo vielä mitään ymmärrä, mutta itselle tulee parempi mieli, kun osoitan jotenkin olevani pahoillani. Nyt sit vaan pirteämmällä mielellä miettimään, että koska uskaltaisi taas koittaa uudelleen tuota hyssyttelyä tissin sijaan.

Pahoittelut tästä valituksesta, mutta toisaalta,täähän on vuodatus.net:)