Tein eilen jotain sellaista, jota olen tehnyt viimeksi vuonna -95. Eli vois sanoo, että aika kauan sitten:) Kävin nimittäin kirppiksellä. Oon pitkään jo halunnut mennä, mutta sit kun en oo saanut kaveria, se on jäänyt. Nyt sit kuulin, että tässä aika meidän lähellä on sellainen itsepalvelukirppis ja mähän lähin sit hippulat vinkuen sinne, yksin. Lapset kotiin isin kanssa ja äiti rekkejä penkomaan:) Se oli oikeesti aika ihanaa. Penkoa ja tutkiskella. Ainoo vaan, et aikaa oli liian vähän. Menin vasta puoli kuuden jälkeen ja se menee seiskalta kiinni, oisin siis voinut olla siellä toisen puoltoistatuntisen lisää. Mut innostuin niin, että kävinpäs tänään uudestaan:) Saldona kahdelta päivältä oli mulle yhdet kengät ja 2 hupparia, yhteensä 18,50e ( ne kengät oli ehkä vähän kalliit 15e niin kuin kirppiskengiksi, mut ostin silti) ja sit poitsulle kengät ja villapaita, yhteensä 6,50. Hankintalistalla ois löytää pojalle talvitakki ja ehkä talvihaalarikin, mut vielä ei tullut vastaan. Se on aika mielenkiintoista tutkia, että miten ihmiset hinnoittelevat tavaransa ja millaisessa kunnossa olevaa rompetta sinne viedään. Oli nukkavaatetta, likaista vaatetta, tosi kulunutta pintaa. Jotkut yllättävänkin kalliisti hinnoiteltu. Mut toisaalta, tyhmä se on joka ostaa, ei se joka myy:) Sit mä mietin, kun siellä oli esim. Guessin laukku myynnissä, josta pyydettiin 60e, et oliko se kallis?! Mun mielestä oli ,mutta toisaalta Guessin laukut maksaa uutena aivan simona, joten ehkä joku sillä hintaa senkin sieltä ostaa?!

Mutta pointti siis oli, että kävin kirppiksellä pitkästä aikaa ja tykkäsin!