Mä pääsin ainakin siihen lähihoitajakouluun. Jee. Paitsi, että heti kun varmistus siitä sisäänpääsystä tuli, ajattelin mielessäni, että voi ei, nyt mä en enää saa olla lasten kanssa kotona. Mutta siis iloinen olen ja saanhan mä edellenkin olla kotona. Kotona olemisen rinnalle tulee vaan jotain muutakin:) Laitoin Kelaankin sähköpostia ja kyselin, että saanko nostaa sitä opintotukea kotihoidontuen kanssa samaan aikaan niin saan oli vastaus. Nopea Kela, hyvä Kela, sain siis vastauksen tunnissa. Mustahan tulee melkein rikas, kun saan kahta tukea yhtaikaa......siis en tiedä mitä sillä rahalla tekisin:) Vitsivitsi. Ja siis vielä odottelen amk tulosta, sitten kun se selviää, tiedän missä koulussa aloitan. Mutta siis jossain koulussa aloitan i alla fall!

Tänään käytiin poitsun kanssa 1.5-vuotis neuvolassa ja piti olla lääkäri, mutta lääkäriä ei ollut koko talossa, joten otettiin sit vaan mitat terkan kanssa ja mennään lääkäriin parin vkon päästä. Oli 86.7cm ja 11.3kg. Mittasin tytön samalla, kun siellä kerran oltiin niin eihän toi duidu hidasta tota kasvamistaan koskaan. Oli taas toukokuusta kasvanut melkein 5cm, ollen tällä hetkellä 108.6cm pitkä ja ikäähän on sen 3.5v. Enää 73cm niin se on mun mittanen:)

 

tässä meidän megahonkkeli ja sen veli