Mies lähti Tallinnaan. Perinteinen miesten joulureissu. Näitä perinteitä sillä tuntuu olevan vähän enemmänkin ja musta tuntuu, että noista perinteistä ei ihan hevillä luovuta. No, minä jäin taas lasten vahdiksi....niin kuin aina. Joku ehkä saattaa nähdä kirjoituksessa jotain katkeraa sävyä ja se on kyllä ihan oikein nähty. Kyllä mua oikeastaan v...ttaa. Ehkä siksi, että me ollaan menty tää vko puhelakkoa pitäen ja se ois mulle anteeksipyynnön velkaa eräästä sanomastansa, mutta ei oo kuulunut. Sit, kun se huomenna tulee niin ei taas tiedä, että monelta ja miten päin ja koska ja miten! Tää on kuitenkin aika rankkaa olla yksin näitä vkonloppuja lasten kanssa, kun sitä hoitaa vkot lapsia aamusta iltaan niin ois tosi mieletöntä, että edes vkoloppuna sais hetken hengähtää. Ja tää on nyt toinen vkoloppu putkeen, kun miehellä on omia menojaan!! Prkele.

Seuraavana vkoloppuna on miehen mummun hautajaiset ja sit seuraavana mulla on kavereitten kanssa PERINTEISET pikkujoulut. Ja tästähän perinteestä ei sit meikäläinen luovu, kynsin hampain pidetään kiinni:) Sit saa mies hoitaa lapset, kerrankin. Mä juhlin sit.

Purkautuminen auttaa aina, nyt mulla ei kiehu enää niin paljoa, kun sain nää raapustettua. Kiitos kun luit!