Piti jo joskus aiemmin tehdä tällainen vertaus aiheesta oma krapulapäiväni vastaan miehen krapulapäivä. Ei sillä, että tää nyt ketään älyttömästi kiinostais, mutta kunhan nyt vertailen:)

Itse, kun olen edellisenä iltana/yönä käynyt juhlimassa, olen usein seuraavana aamuna hippasen väsynyt. Niin kuin varmaan kaikki. Nousen kuitenkin yleensä kymmeneen mennessä ylös ja alan touhuta päivän askareita. Väsymys seuraa koko päivän, mutta silti pakotan itseni toimimaan normaalisti ja tekemään lasten kanssa normaaleja juttuja, kuten ulkoilen heidän kanssaan tai käydään kaupassa tai mitä nyt vaan. Teen ruoan ja ehkä jopa siivoan, joskus oon jopa vetänyt kunnon kävelylenkin.

Miehen krapulapäivä. No.....oikeastaan siitä ei ole muuta kirjoitettavaa, kuin sohva ja pizza. Missä mä oon ollut silloin, kun se oikeus lusmuiluun krapulapäivänä on jaettu? Meillä nimittäin mies on ominut täyden oikeuden siihen itsellensä ja mä oon vähän niin kuin missannut kaiken. Se ei siis tee yhtäänkään mitäänkään ollessaan hieman epäkuntoinen.

Ja että mä en kestä!

That´s all about it:)