Oon aika tyytyväinen mun opiskelujen alkuun, kun eka tentti oli lääkelaskuista ja 100prosenttisesti meni oikein koko hela tentten:) Jeij. Nyt sit jo häämöttää uus tentti ens maanantaille ja se vähän jänskättää, kun pitää osata kirjoittaa ihan essee-vastauksia aiheesta lääkehoito hoitotyössä. Oon kylläkin lukenut sitä tenttikirjaa jo useampaan otteeseen ja ollut luennoilla hyvin hereillä, mutta kuiteskii.......! Sit on yksi seminaarityö, pari esseetä ja portfolio, jotka tarttis tässä kuukauden, puolentoista sisällä värkätä. Hommaa siis riittää ja kyllä huomaa, että nää päivät lipuu käsistä. Vapaapäivät menee niin, että aamut seistään puistossa, päikkäreiden aikaan rustaan koulujuttuja ja illalla sit touhutaan lasten kanssa, jonka jälkeen ehkä vielä jotain kouluhommaa. Että kyllä tää työstä käy vaikka tykkäänkin ihan mielettömästi enkä vaihtais pois tätä opiskelumahdollisuutta:)

Oon tän kaiken päälle yrittänyt löytää aikaa myös vähän oman itseni ylläpitämiseen. Tarkoittaen lähinnä tätä fyysistä ulkomuotoa. Pylly alkaa väkisinkin laskeutua maan vetovoimasta alaspäin ja näyttää mun silmiini liian ei-kiinteältä. Ei siinä mitään, oon ihan hoikka ( 181/61), mutta siltikin oon ihan ällölöllö. Eniten siis huolestuttaa toi takalisto ja sit vähän ehkä reidetkin. Ja tämän huolen takia, olen alkanut taas juoksemaan. Viime vkosta kävin 2 kertaa, tällä vkolla ei vielä olekaan kertoja. Sit tietty sen joka päiväisen karkin tai jätskin tai ehkä keksinkin lussutuksen lopettaminen saattais auttaa sen löysyyden poissaamiseen. Oon joskus kuullut, että makean syömisellä ja läskillä ois jotain tekemistä toistensa kanssa:) Juokseminen on suht boring, mutta sen jälkeinen olotila on sanoinkuvaamattoman fantastinen.